خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/09 - 11:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حق وردی در دیدار با مدیرکل امور عشایری استان تهران عنوان کرد

ضرورت برنامه ریزی مناسب در راستای توسعه امور زیربنایی ، اقتصادی و فرهنگی جوامع عشایری

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس در دیدار با مدیرکل امور عشایری استان تهران بر برنامه ریزی مناسب در راستای توسعه امور زیربنایی ، اقتصادی و فرهنگی جوامع عشایری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین حق وردی نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با مهندس ذبیحی مدیرکل امور عشایری استان تهران دیدار و گفتگو کرد.



براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این جلسه ضمن تاکید بر برنامه ریزی مناسب در راستای توسعه امور زیربنایی ، اقتصادی و فرهنگی جوامع عشایری و نیز ارائه خدمات شایسته به آنها و همچنین تامین نهاده های دامی و آرد عشایر، بابت ترمیم و نوسازی تجهیزات انتقال آب به سطح آبشخورهای دام عشایر در روستاهای زرین آباد، اختر اباد ، گمرگان ، محمد آباد قمشلو ، آق قویی و دولت اباد تشکر نمود.



وی افزود: پیرو بازدید میدانی از دهستان اخترآباد یکی از مشکلات مطرح شده توسط شهروندان این منطقه فرسودگی تجهیزات و چاهای تامین آب دام عشایر بود که پس از اطلاع و انتقال مسایل به مسئولین مربوطه در اسرع وقت با تامین اعتبار لازم ترمیم چاه‌ها و نوسازی تجهیزات انتقال آب به سطح ، در دستور کار قرار گرفت و این معضل جامع عشایری دهستان اختر آباد مرتفع گردید./



پایان پیام

  • کد خبر : 360690
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار